Meiden.blog.nl aanwezig bij het P&G Brand Event

Wella 2Blogger Irene Groenink was afgelopen week aanwezig bij het P&G Brand Event en kreeg daar allerlei nieuws te zien op het gebied van haar- en huidverzorging en make-up. Denk onder andere aan de nieuwe wondermascara van Maxfactor, aan fijne haarmaskertjes van Aussie, aan dé perfecte haarlak van Wella of aan het verbeterde epileerapparaat van Braun.

“Hairspray is a product I cannot live without.” De woorden van Sascha Breuer, één van ’s werelds beroemdste haarstylisten. Hij was bij het Brand Event aanwezig om de nieuwe haarlak van Wella te promoten. Het fijne aan deze nieuwe lak, is dat de druppeltjes nóg kleiner zijn dan ze al waren, waardoor het bereik nóg groter is. Tevens behoren plakkerige haren met deze spray tot de verleden tijd. ‘Eerst zien, dan geloven’, hoor ik jullie denken. Dat dacht ik ook. Maar ik was om toen Sascha ook daadwerkelijk met de lak aan de slag ging. Hij kon sprayen wat ‘ie wilde, maar de haren van de twee modellen bleven er fluweelzacht uitzien. “And for today, this is the fourth time we do this presentation. Without washing their hair in between.”

Maxfactor kwam óók al met zo’n wonderproduct op de proppen, namelijk de nieuwe mascara ‘Clump Defy’. De naam zegt het al: geen last van klontvorming met dit nieuwe borsteltje. En ook hier geldt dat er live resultaat werd laten zien. Model Anna-Sofia Ali-Sisto zag er oogverblindend uit met haar lange, volle, gekrulde wimpers. Behalve de mascara, liet Maxfactor ook een aantal andere nieuwe producten zien. Een handig gelpotlood, bijvoorbeeld: een oogpotlood en oogschaduw in één. Het potlood is een onderdeel van de collectie ‘Hyper Tropicality’. Inderdaad, een collectie met véél en heftige kleuren. “Deze make-up moet je dezelfde energyboost bezorgen als die je krijgt als je een weekendje weg bent geweest”, aldus een vertegenwoordigster van het make-upmerk.

Ten slotte waren er nog presentaties van Braun en van Aussie. Braun introduceerde haar nieuwe Braun Silk-épil 7 wet & dry epilator. What’s in a name: dit epileerapparaat kun je zonder problemen onder de douche of in bad gebruiken. En Aussie, een lijn haarverzorgingsproducten, exclusief te koop bij Etos, presenteerde drie nieuwe haarmaskers (‘The Three Minute Miracles, Street Art Edition’). Alle drie de maskers hebben dezelfde zoete kauwgomballengeur. Het verschil zit ‘m in de treatment zelf: één is voor beschadigd haar, één werkt als oppepper voor je haar en één is voor gekleurde lokken.

Nieuwsgierig of de haarlak van Wella ook zónder de magic touch van Sascha Breuer werkt? Of ben je benieuwd naar de werking van Aussie’s haarmaskers? Houd Meidenblog dan in de gaten, want binnenkort verschijnen hier alle reviews!

Tekst: Irene Groenink

Lees ook:Meiden.blog.nl bij finale Holland’s Next Top Model 2013
Lees ook:Meiden.blog.nl bij concert One Direction (foto’s!)
Lees ook:Braun Silk-épile 7 getest voor Meiden.blog.nl
Lees ook:Meiden.blog.nl bezoekt theatervoorstelling Baantjer
Lees ook:Meiden.blog.nl test Lancaster Summer Splash parfum

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>