De rode draad in het werk van Bas Kosters is de viering van individualiteit en het afzetten tegen de conventies die gelden in de modewereld. Door middel van deze wedstrijd wil Bas via social media mensen de kans geven hun persoonlijkheid uit te spreken, en hiermee een bijdrage te kunnen leveren aan zijn show. “Ik ben niet per se op zoek naar een standaard model, het gaat mij ook om het karakter en of iemand bij mijn merk past”, aldus Bas Kosters.
Ter ondersteuning van de samenwerking met Vodafone is de voorwaarde om mee te doen dat de deelnemers klant zijn bij Vodafone (abonnement of prepaid) en 18 jaar of ouder zijn. De inschrijving sluit op maandag 2 juli, waarna Bas een selectie maakt van de meest uitgesproken inzendingen voor een casting op zijn studio (woensdag 4 & donderdag 5 juli). Vrijdag 6 juli wordt bekend gemaakt wie uiteindelijk op vrijdag 13 juli zal schitteren tijdens de show van Bas Kosters.
Klik hier om naar de speciale Facebook-pagina te gaan.
Lees ook:Wie wordt het nieuwe gezicht van Douglas
Lees ook:Bas Kosters opent little shop@le Souk
Lees ook:Bas Kosters Love, Fuck Yeah – ontdek s/s 2013
Lees ook:Glamour trapt modeseizoen af met Bas Kosters
Lees ook:Bas Kosters: Zeefdruk Bonanza & MOTI Museum