IJsmerk komt nieuwe smaken aan de deur laten proeven

Ergens in de jaren tachtig doopten Ben Cohen en Jerry Greenfield een bus om tot Cowmobile, stouwden hem vol met ijs en gingen op road trip. Het doel: zoveel mogelijk mensen hun heerlijke ijs laten proeven. Dertig jaar later doet Ben & Jerry’s hetzelfde om de nieuwste smaken Dough-ble Whammy, Berry White en Karamel Sutra in zoveel mogelijk monden te laten smelten.

Onder het motto Bring The Core To Your Door stopt het Ben & Jerry’s busje nog tot 7 juni in een reeks van steden bij hogescholen, universiteiten en bedrijfsterreinen. Fans van het merk mogen ook zelf aangeven waar de ijsbusjes langs moeten komen, of dit nu een taartloze bruiloft, de wekelijkse werkborrel of een karaokekampioenswedstrijd van een studentenvereniging is.

Hier komen ze nog:

Lees ook:SPA komt met twee nieuwe smaken
Lees ook:The Fashion Lisst komt er weer aan
Lees ook:Voor de deur liggen voor Jimmy Choo?
Lees ook:Meiden.blog.nl ruikt aan nieuwe geur Chloé
Lees ook:One Direction komt naar Nederland; in Madame Tussauds Amsterdam

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>