“We nemen de kijker mee naar de prachtige, angstaanjagende, humoristische, bizarre en grandioze fantasie modewereld” – MaryMe-JimmyPaul.
Tijdens de openingsavond van de Official Amsterdam Fashion Week heeft MaryMe-JimmyPaul in samenwerking met Vodafone hun spectaculaire S/S’14 collectie geshowd.
Binnen een kleurrijke, “over-the-top” collectie wekte het creatieve duo een fictief meisje uit hun jeugdherinneringen tot leven. Eclectische prints werden lustig gemixt met inspiratie uit 80’s en 90’s cartoons, comic strips en speelgoed. Daarbij werd ook subtiel geflirt met hedendaagse platforms zoals Tumblr,Whatsapp en Instagram, die op hun geheel eigen wijze aan de basis liggen van moderne retro.
Als vanzelfsprekend was de media volop aanwezig en de frontrow gevuld met opmerkelijke persoonlijkheden uit de mode, kunst en nightlife scene. Dankzij de inzet van mobiele technologie in samwerking met de hoofdsponsor werd het publiek een onmisbaar deel van de show. Zo gaf MM-JP op een eigenzinnige manier iedereen de gelegenheid, om tijdens de show bij elke opkomst via de mobile telefoon te stemmen met “hate it, or love it”. De adembenemende show werd zeer enthousiast ontvangen door het voltallige publiek.
De MaryMe-JimmyPaul WET ’N WILD collectie is mede mogelijk gemaakt door het Amsterdams Fonds voor de Kunst en het Stimuleringsfonds Creatieve Industrie.
Lees ook:Paul Turner, oliebollen en vuurwerk in BZT Show
Lees ook:Win VIP kaarten voor dance en fashion show CoolCat!
Lees ook:Jan Kooijman en Nicolette Kluijver presenteren show met BN’ers
Lees ook:Fietsen humor
Lees ook:Humor op de woensdag