In de rij voor Jimmy Choo

wEn? Heb je voor de deur gelegen, toen de H&M by Jimmy Choo-verkoop van start ging? Ik niet, omdat ik de kleding en schoenen te duur en een tikje ordinair vind. Maar, over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Duizenden hysterische fashionista’s bestormden de rekken in de bekende Zweedse kledingketens en scoorden hun favoriete ontwerp. Zo ook in Utrecht, waar al uren voor openingstijd tientallen mensen voor de deur bivakkeerden. Bekijk het filmpje en het interview.

Lees ook:Voor de deur liggen voor Jimmy Choo?
Lees ook:Jimmy Choo nog steeds voorradig
Lees ook:Fans urenlang in de rij voor 50 Cent
Lees ook:Alle korting op een rij
Lees ook:In de startblokken voor Goeiemode Race Tegen De Klok!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>