Lady Gaga lanceert in september Fame parfum

Ze is nooit iemand geweest die genoegen nam met wat ze al bereikt had. Lady Gaga’s eerste signature parfum zet de parfumindustrie op zijn kop. Waar licht is, brengt ze duisternis. Waar transparantie is, brengt ze mysterie. Waar fruit is, vraagt ze om vergif. Het resultaat is Lady Gaga Fame, een weelderige bloemengeur die zo zwart is als de ziel van roem, maar bij contact met lucht volledig transparant wordt.

Lady Gaga, visionaire en moedermonster, stelde een eigen creatief team samen om haar eerste geur waarheid te laten worden. In samenwerking met Honorine Blanc en Nathalie Lorson ontwikkelde meesterparfumeur Richard Herpin een aantal zeldzame geurelementen. Fantasy-maker Steven Klein kreeg de opdracht de verleidelijke geur te introduceren als een visuele realiteit. Samen creëerden ze een concept dat zowel de lichte als de duistere kant van roem weerspiegelt.

De kern van het parfum wordt gevormd door een duister akkoord dat is geïnspireerd op de belladonna, de dodelijke nachtschade die 18e eeuwse beauty’s gebruikten voor een hevig intense blik. Brandende wierook hult de verboden vrucht in een zwarte nevel en creëert een zoete, fatale verleiding.

Dit duistere hart vloeit over in een sensueel akkoord van weelderigheid, een samensmelting van druipende honing, saffraan en abrikozennectar.

Een licht akkoord fluistert pracht en praal. De intense bloemige geur van geperste tijgerorchidee en Arabische jasmijn belichaamt een tijdloze schoonheid.

Geïnspireerd op Lady Gaga’s uitspraak “Als je geen schaduw hebt, sta je niet in het licht” staat de zwarte vloeistof symbool voor een geurmetamorfose in een luxueuze duisternis. De vloeistof is zo zwart als de ziel van roem, maar wordt bij contact met lucht volledig transparant. Dit ‘black to clear’-parfum is het resultaat van een unieke innovatie in de vloeistoftechnologie.

De mysterieuze vloeistof is gehuld in een moderne flacon. De even sexy als afstotelijke vormgeving is een uitdaging voor het oog en combineert eigentijdsheid met een klassieke uitstraling. De flacon heeft de vorm van een verfijnde cocon en is gemaakt van transparant glas dat de zwarte vloeistof die erin zit onthult. Een architecturale dop, geïnspireerd op monsterlijke klauwen, grijpt vast op de flacon.

Adviesprijs

  • eau de parfum – 30 ml – € 29,50
  • eau de parfum – 50 ml – € 39,50
  • eau de parfum ultimate masterpiece – 100 ml – € 69,50
  • shower gel – 200 ml – € 19,50
  • body lotion – 200 ml – € 19,50

Verkrijgbaar vanaf september.

Lees ook:Lady Gaga parfum Fame zes miljoen keer verkocht!
Lees ook:Parfum Lady Gaga eind augustus exclusief bij Douglas
Lees ook:Lady Gaga in een Kermit de Kikkerpak
Lees ook:Lady Gaga zet zich in tegen zelfmoord met foundation
Lees ook:Lady Gaga speelt rol in The Simpsons

2 Reacties // Reageer

2 thoughts on “Lady Gaga lanceert in september Fame parfum

  1. naomi

    wauw, ik ga het zeker kopen! mother monster is de beste :)

      /   Reply  / 
    1. Patricia de Ryck Auteur

      Hou de site morgen dan even in de gaten Naomi. Dan komt er weer een nieuwtje over deze geur online.

        /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>