Davidoff en National Georgraphic #lovetheocean groot succes

Davidoff Cool Water en National Geographic delen hun digitale resultaten van de LOVE THE OCEAN campagne. Met deze campagne vieren ze ook de 3-jarige samenwerking tussen Davidoff en National Geographic om bekendheid te krijgen voor het beschermen van de oceaan.

Sinds 2012, ondersteunt Davidoff actief National Geographic´s Pristine Seas programma, dat als doel heeft om de oceaan te onderzoeken en te beschermen. De ondersteuning van Davidoff heeft geleid tot zes onderzoeksexpedities naar afgelegen en ver verwijderde stukken van de oceaan.

Om de algemene bekendheid van het belang om de oceaan te beschermen te vergroten, lanceerde Davidoff Cool Water in juli een nieuwe editie van de wereldwijde Love the Ocean campagne. Voor iedere verkochte Davidoff Cool Water flacon, ondersteunde Davidoff de bescherming van 10.000m2 van de oceaan.

Op Instagram zijn bijna 40.000 foto’s geplaatst met de hashtag #lovetheocean. Ook op Facebook en Twitter werden er foto’s geplaatst. Op Instagram kun je nog steeds de foto’s terugvinden die bij hebben gedragen aan deze campagne.  Je kunt bladeren door de duizenden foto’s op social media.

Lees ook:The Fashion Lisst en Model Convention groot succes
Lees ook:VOGUE Fashion’s Night Out Amsterdam groot succes
Lees ook:Shoppen met korting op National Glamour Day (23 maart!)
Lees ook:Britt Dekker: “Het presenteren van zo’n groot programma, had ik nooit durven dromen!”
Lees ook:NùSlank Easy Diet geen succes

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>